Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

tiistai 31. lokakuuta 2017

Lokakuun tulkinta

RAKASTAN. RAKASTUN. TULEN RAKASTETUKSI.

Rakastavaiset

(Hmmmm. Ihanku tässä tosiaan olis nyt joku teema oikein.. Ja vaikka kovin rakkaudelliselta ei ehkä äkkiä katottuna elämä nyt näyttäiskään, niin oon varma että pinnan alla kuhisee ja kovasti!)

Unessa remppaan isoa taloa, vanhoja tiiliseiniä, päätän maalata ne rappaamisen sijaan. Kaareva tiiliseinä portaikossa, vanhoja takkoja jne. Mun eksä aikoo auttaa mut sit kulkee vaan ohi ku siivoilen yhtä huonetta, kaikkee rojua lattialla, muovipusseja ☆ Saimaalla on käännettävä saari, toiselta puolelta pelkkää lautajulkisivua ja laituria. Uidaan pois, joku ei osaa, pääsee kuitenkin. Kehun kovasti porukkaa ku päästään rantaan. ☆ Huomaan että mulla on tiukat mustat housut, ollaan menossa mummolaan. Joku ihme korkee katsomo/saunan lauteet, mennään koko perhe sinne syömään karkkia. Lapset istuu nurkassa, ne ku lähtee jää sotku sokeria ja karkinmurua. Määki syön hulluna karkkia, yäk. Imen jotain pinkkiä karkkitikkua jonka lapset ois halunnu, heitän niille jämät ja jotain punasia luontaistuotepellettejä, toisessa purkissa on sinisiä ja valkosia. Lapset syö niitä, lähtee rallatellen hyppimään tasoja pitkin alas, meen mukana vahtimassa. ☆ Katon peiliin et pitäskö ajaa kainalokarvat, otan höylän ja ajan pari karvaa ku huomaan etten haluu ajaa enempää. Mulla on viikset, oon aika ylpee niistä. Huomaan peilistä että mun tissien välissä oleva luomi on hetken musta ja iso ja röpelöinen, sit taas tavallinen. Näytän peilistä välillä tytöltä, välillä pojalta. Mulla on tiukka sininen kiiltävä sukkapuku, vyö, isot tissit, mietin että ihan turhat. Oon lähössä johonki ja eteisessä vastaan tulee joku tyttö, innostuu kovasti ku näkee mut, haluaa trimmata mun viiksiä. Kohta oon parturissa, kiellän kovasti koskemasta pitkiin hiuksiin, saa tasottaa vaan ottikset ja viikset. Mulla on kädessä tupakka, en osaa polttaa sitä, kohta joku muori antaa omansakin, en halua polttaa sitäkään, tumppaan ne pöytään.

(Nää unet on kyllä outoja.. Mut jos ei muuta tolkkua ota, niin tästä unesta ainaki löytyy selkeesti maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapainottuminen!)

((Ja nyt seuraava seikkailu kutsuu, täytyy ehtiä junaan!))

1 kommentti:

Anneli A kirjoitti...

Siinäpäs olikin monenmoista tapahtumaa. Kyllä olisi joskus kiva jonkinlaista tulkintaa omista unista.