Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

tiistai 21. tammikuuta 2014

Hei, sinä kurkistelija


Edellisen postauksen eka kuva on otettu tuon mansikkapellon laidalla tönöttävän vanhan savusaunan katon reunasta, sen verran iso hetki tämän kuvan ottamisen jälkeen, että aurinko ennätti kiertää kimmellyttämään lumipitsireunuksia. (On mulla uusiakin kuvia kamerassa, pitää nekin joskus purkaa tänne..)


Mutta asiaan: Sain Scillalta tällaisen kivan kesäisen Mukava uusi tuttavuus -tunnustuksen, lämmin kiitos! Scilla ei itse ole mulle ihan uusi tuttavuus, olen tuolla puutarhablogin puolella seuraillut Scillan pihapuuhia jo jonkun aikaa, vaikken ehkä siellä(kään) ole mitään koskaan kommentoinut.. voi mua! Siitäpä tulikin mieleeni, että olisipa kiva yllätys jos sinä, joka käyt täällä salaa kurkistelemassa, jättäisit itsestäsi jonkun pienen merkin (esim. hymy ois kiva :o) Samalla voit ottaa tunnustuksen mukaasi. Niinpä minäkin voisin löytää vastavierailulle blogiisi, ja sitä kautta löytyisi varmaan monenmonta uutta mukavaa tuttavuutta :o)

6 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Hei! Eipä ole minullekkaan tavaksi tullut kommentoida..monesti olen jopa aloittanut kirjottamaan ja sitten pyyhkinyt pois :O Mukavia ja aurinkoisia päiviä sinulle :)

Elli kirjoitti...

:)

Vianna kirjoitti...

Olihan siellä pari rohkeaa kurkistelijaa! Kannatti hymyillä, löysin kaksi kivaa uutta blogia kurkittavaksi :o)

Suvi kirjoitti...

Nuo Sirkesalon sanat kuvaavat myös minun elämääni :D Tervehdys kaukaa sateesta!

Vianna kirjoitti...

Hei sinne kauaskin! Kurkitaan taas!

Ruuti kirjoitti...

:)