Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

sunnuntai 5. tammikuuta 2020

Minne kaikki on menneet?





Eipä sillä että koskaan mitään suurta verkostoa tämän blogin kautta olisin saanutkaan (tai halunnutkaan saada) rakennettua, ja alkaahan tämä alustakin varmaan olla jo aikansa elänyt, mutta jotenkin on entistäkin hiljaisemmaksi käynyt elo (täälläkin..). Missä kaikki on? Instassa ehkä (niinkuin minäkin), twitterissä (kuulemma tylsää), nuoriso snapchatissä, pitäisköhän alkaakin juutuuberiksi, vai mitä näitä vielä on.. Tai ehkä ihmisillä onkin nykyään oikea elämä, niin ei tartte virtuaalielämää niin ahkerasti viettää. Itellä tämä blogi on toiminut päiväkirjana, paikkana jonne olen voinut kirjata sellaisiakin asioita joita ei fb:ssä kavereille jaeta eikä ne välttämättä näy instaan päätyvissä kuvissakaan. Samanlaisena aion tämän jatkossakin pitää, yhtenä osasena mua. Muiskis kaikille jotka täällä piipahtaa!

3 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Täällä ollaan... ja pysytään. Aika moni on kyllä tosiaan hävinnyt blogistaniasta, insta taitaa olla tämän päivän kiireisille ihmisille nopeampi tapa päivitellä juttujaan, ja jotenki myös "muodikkaampi", siellä ne tykkäykset helpommin näyttää, että seuraajia on ja etenkin ne, joille sellainen on tärkeää, varmasti viihtyy siellä. Mut kyllä minä tykkään blogeja lukea, etenkin näitä vanhoja tuttuja, joita on vuosikausia seuraillut. Ja vaikka minä olen myös instassa, niin kyllä se blogi silti on itselle rakas, siellä on niin paljon muistoja ylös kirjattuna, ja ne tärkeät tutut lukijat myös. Joten jatketaan samaan malliin vaan!

Tillariina kirjoitti...

Joo, hiljaista on nykyisin. Bloggaaminen ei oo enää niin suosittua! No ehkä, jos sulla on cool aihe kuten muoti, sisustus, sijoittaminen jne. No, ei oo, eikä tuu. Pitäisi alkaa vloggariksi ja kuvata videoita. No, en tykkää niistäkään, en tehdä, enkä juuri katsoa!

Vianna kirjoitti...

Hyvä että meitä vastarannankiiskejäkin on vieä olemassa! Mua jotenkin kyllä kiehtoo tuo videoiden tekeminen.. Ties vaikka joskus. Joo, blogilla ehkä pitäis olla joku oikee ja mielellään tosiaan muodikas teema, tämmönen keski-ikäisen mummun tylsä elämä ei paljon kiinnosta, vaan eipä se mitään, pääasia että itteä kiinnostaa höpötellä tylsästä elämästään! Mua jotenkin ehkä jopa häiritsee semmoset random-tyypit esim instassa jotka jostain vaan pölähtää etkä yhtään tiedä mitä ne susta hakee. Siitä syystä olen siellä siirtynyt julkaisemaan enimmäkseen stooreja ja niitäkin rajatulle porukalle joista mulla on edes joku käsitys keitä ne on. Mut blogi on silti blogi!