Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

torstai 9. toukokuuta 2013


Olen otettu. Sain NewBlogLove -sydämen Minnalta, ja 11-kysymyksen haasteen Heliltä. Kiitos ihanaiset!


Haasteessa kuuluu paljastaa yksitoista asiaa itsestään, vastata yhteentoista kysymykseen, keksiä yksitoista uutta kysymystä, ja haastaa yksitoista muuta bloggaajaa tekemään sama. Yritän nyt saada ainakin vastattua Heliltä tulleisiin kysymyksiin..


1. Uskotko omaan itseesi? Kyllä. Ja uskon myös siihen, että asenne ratkaisee. Vaikka kaikkeen ei voi vaikuttaa, voi aina vaikuttaa siihen miten asioihin suhtautuu.
2. Elämäsi ehdottomasti paras päivä? Yritän tehdä joka päivästä ehdottomasti parhaan. Aina se ei toki onnistu, mutta yleensä nukkumaan mennessä on mielessä monta hyvää hetkeä joista olla kiitollinen.
3. Vihaatko jotain sukulaista erityisesti? En, mulla on huiput sukulaiset. En muutenkaan usko vihaamiseen. Viha on kuluttava tunne, joka aina lopulta kääntyy vihaajaa itseään vastaan. Jotkut (asiat, harvemmin ihmiset) saattaa ärsyttää, tai joistain jutuista en ehkä tykkää. "Viha ei ole rakkauden vastakohta, välinpitämättömyys on."


4. Kumpi ohjaa päätöksenteossa, järki vai rakkaus? Tunteella mennään. Joskus järjen ääni yrittää jotain piipittää, ja sillointällöin ehkä tulee jopa kuulluksi.
5. Kuinka pitkälle olet valmis menemään saadaksesi haluamasi? En kovinkaan pitkälle. Mielikuvaharjoittelen ja olen jo etukäteen kiitollinen. Sekä luotan siihen, että jos en saa haluamaani, saan jotain vielä parempaa.
6. Kaunisteletko asioita blogissasi? Ennemminkin sanoisin että rajaan pois epäolennaisuuksia sekä tekstistä että kuvista. Joskus on tietty ärripurripäiviä, ja se saattaa postauksissakin näkyä, mutta yleisesti en usko että toisten kurjuudesta kuuleminen tekee muut onnellisemmiksi. Mieluummin yritän levittää hyvää mieltä.


7. Kuinka usein sana rakkaus tulee mieleesi? Ihan joka päivä ja monta kertaa. Rakastan aika monia asioita ja ihmisiä. Toinen usein mieleen tuleva sana on kiitollisuus.
8. Paljonko olisit valmis tunnustamaan asioita blogissasi jos sinun ei tarvitsisi miettiä mitä muut ajattelevat? En muutenkaan mieti mitä muut ajattelee, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Mun mielestä jokainen saa olla sellanen kuin haluaa kunhan se ei vahingoita itseä tai muita. Blogissa en tietenkään kerro kaikkea, enkä esiinny omalla naamalla.
9. Miksi sinä olet unohtanut sotaveteraanit? Olen kai ajatellut ettei se jotenkin kuulu mulle tai ole mun asia muistaa niitä..


10. Mikä on pahin (rehellisyys maan perii) pakkomielteesi? Nyt ei tule mieleen muuta kuin se, että pyykkien pitää roikkua narulla tietyllä tavalla, ja astioiden pitää olla koneessa tietyssä järjestyksessä. Herää kysymys miksi minä olen meillä se joka yleensä pyykkää ja tiskaa..
11. Kuinka paljon uskot minun puhuvan paskaa? Heli puhuu pelkkää asiaa!

Laitan sydämen eteenpäin Kesäkukalle, Maamolaan, Mäntylään, sivukujille, villa tölliin, Tillariinalle, Tiinalle, Hernepensaskujanteelle, piville, trinalle sekä Marian kotiin ja puutarhaan. Vastatkaa toki kysymyksiinkin jos siltä tuntuu.

2 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Hih, pelkkää asiaa! No niinhän se kyllä on. Mua vähän hämää, että taidan ite olla ainut joka on sanonut, että vihaa jotain sukulaistaan... (joka muuten oikeesti on miehen sukulainen, tai paremminkin sukulaisen puoliso...) Tunnen itteni aika huonoksi ihmiseksi tuon kommenttini kanssa. =(

Kiitos kun vastasit, nämä oli kiva lukea!

Nenunen kirjoitti...

Jännä haaste ja hyvät kyssärit, vastaukset myös :)
Hyvää Äitienpäivää.