Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

maanantai 12. maaliskuuta 2012

Minä olen ilo



Päivittäisiä elämänohjeita, 83. päivä:

Aina kun muistat ja mihin aikaan päivästä tahansa, sano: "Minä olen ilo." Jos siltä tuntuu, sano se vaikka satoja kertoja päivässä. Sano se usein, mutta joka kerran hyvin hitaasti ja painottaen jokaista sanaa yhtä paljon. MINÄ - OLEN - ILO. Sisäistä sanojen merkitys, kun lausut ne hitaasti, ja koe ilontunne niin suurena kuin suinkin kykenet. Perusta jokainen päiväsi ilontunteeseen - se sujuu kerta toisensa jälkeen paremmin.

Tunne enemmän sisäistä iloa kuin sitä, joka juontuu ulkoisista olosuhteista. Vain siten voit muuttaa ulkoisia olosuhteita.

Ilo vetää puoleensa iloa.

1 kommentti:

Mäntylän Mummi kirjoitti...

Kuulostaapa iloiselta :)