Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

tiistai 31. tammikuuta 2017

Tammikuun tulkinta


"HOPEAA VAI HARMAATA? MINÄ VALITSEN."

Näin sanoo Kaija Juurikkalan tämän vuoden opaskorteista ensimmäinen, jonka siis nostin tammikuulle. Muitakin "taikoja" alkaneelle vuodelle olen tehnyt: koko vuoden tarotluennan sekä Pyhät unet, joita katselin 12 yötä jouluaatosta lähtien.

Ja mitäs nämä kaikki sitten haluavat tammikuusta sanoa? Tuosta tekstistä tulee esiin juurikin se, mitä olen jo pitempään työstänyt, eli että minulla itselläni on valta valita oma todellisuuteni. Haluanko keskittyä hyvään vai nähdä kaiken kurjuuden ympärillä. Sillä se mihin keskityt, ihan oikeasti lisääntyy! Kuvasta taas tuli mieleen sellaista asioiden kauempaa katsomista selkeämmän kuvan saamiseksi, ja kun nyt tuota katson niin tajuan vasta ensimmäistä kertaa että sehän on saari! Siis oon sen toki aiemminkin nähnyt, mutta kerron myöhemmin miksi se on niin ihmeellistä..

Tarotpakan kuu taas kuvaa viimeistä koettelemusta, matkaa uuteen, illuusioista vapautumista ja harhojen tunnistamista, peloista irtipäästämistä. Unessa näin tietäjänsauvoja ja suuria puurokauhoja "joilla antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan". Suljin myös lempeästi oven menneeseen. Lisäksi yritin ottaa valokuvia, mutta siinä oli häiriötekijöitä ja kamerakin temppuili, mulle tämmönen uni muistuttaa siitä, että pitää elää hetkessä eikä raahata menneisyyttä mukana. Olin myös matkoilla iloisissa tunnelmissa. Että joo, kyllä mä tästä joitain elementtejä tunnistan. On se jännää..

Ei kommentteja: