Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Puolivälissä päivää


Tänään olen viettänyt iloista päivää. Olen sujauttanut Miehen huopavuoriset kumpparit jalkaan ja ulkoillut moneen kertaan. Etsinyt ja löytänyt lumikolan, pukannut painavaa nuoskalunta ja kaivanut auton hangesta. Olen naureskellen katsellut hassun Pikkukoiran riemukasta ensikohtaamista hangen kanssa. Pehmeä pentupörrökarva kerää näköjään tehokkaasti myös lumipalloja :o) Pampula on nimensä veroinen! Ja se vasta hauskaa onkin kun sisälle tullessa Pikkukoira ravistelee turkkiaan ja pieniä lumipalloja pyörii pitkin lattiaa. Tänään olen päättänyt hankkia eteiseen seinästä seinään yltävän kumimaton..


Tänään olen nauttinut ystävieni seurasta. Puhunut puhelimessa sekä ilahtunut yllätävistä, ei-enää-niin-harvinaisista kyläilijöistä. Olen aukonut pieniä kauniita lahjapaketteja, viettänyt monta iloista hetkeä herkkupöydän äärellä. Hymyssäsuin kuunnellut ystävieni jutustelua ja innostunut itsekin suunnitelemaan taas vaikka mitä! Tänään sen sijaan en ole vanhentunut vuodella..


Ja päivä on tosiaan vasta puolessa. Ties mitä ihania yllätyksiä on vielä tulossa! Seikkailu jatkuu!

2 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Kuulostipa hienolta päivältä... ja teillä lunta!

Heli kirjoitti...

Lumista on täälläkin, on se vaan kivaa! Ja oi miten hauska lumpparikone on tuo karvatassu! Meillä ei tartu koiriin mitään, mutta omista käännetyistä housunlahkeista löysin aamulla vastaavia pikkuisia lumipalloja.

Toivottavasti päiväsi on jatkunut kivoissa merkeissä!