Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

maanantai 16. joulukuuta 2019

Erilaisia lahjoja





"Voi jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan!"

Mua on viime aikoina siunattu niin paljosti etten oikein tiedä miten päin tässä olisi. Olen niin kiitollinen läheisille kun he ovat antaneet mulle apua ja resursseja, jopa mahdollisuuden hankkia oman auton! Mietin miten voisin laittaa hyvän kiertämään, ja olen plaraillut itku silmässä kaikkia löytämiäni avustusjärjestöjen "joululahjasivuja", kun kaikilla ei tosiaankaan ole asiat niin hyvin kuin mulla.

Tässä muutamia järjestöjä jotka auttavat ihmisiä (tai eläimiä) kotimaassa ja ulkomailla. Käy kurkistamassa jospa sinäkin löytäisit jonkun erilaisen lahjan annettavaksi tänä jouluna (esim. kirkon ulkomaanavulla on valikoimassa mm. joulurauha):

Ei kommentteja: