Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

maanantai 14. lokakuuta 2019

Syksy ♥





Asioita joita rakastan Syksy, syksyn värit, syksyiset auringonpilkahdukset, sumuiset aamut, ja ehkä se raikkauskin. En tiiä miks tykkään syksystä, ehkä se on joku syksylläsyntyneiden juttu, mutta jotenkin se vaan joka vuosi kolahtaa ja kovaa. Kun oikeesti kuitenkin tykkään auringon lämmöstä iholla, lintujen laulusta ja pörriäisistä, sekä vihreän tuoksusta, niin jotenkin luulis että kesän vaihtuminen syksyksi lähinnä harmittais, mutta eipä, ainakaan niin kauan kuin päivänvaloa riittää ja lehdet pysyy puissa. Tätä syksyä oon etupäässä ihaillut ikkunan läpi työmatkoilla, ja välillä tehnyt pikkupyrähdyksiä pihalle ja lähiluontoon.

3 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Syksy on mun lempivuodenaika ehdottomasti! Just noi värit, voi rakkaus! 🧡 Myös se syksyisen lehtimetsän ja lehtikasojen tuoksu on ihana, tulee aina sellanen häivähdysmäinen lapsuusmuisto siitä mieleen. Ja sit tietty se uuden alku on myös ihana asia syksyssä, koulujen alku, arjen paluu, uudet kynät, kumit, vihkot... Ja uusi kalenteri. Mä oon heinäkuussa syntynyt, mutta syksy on kuitenki mun ykkösjuttu.

Tillariina kirjoitti...

Iloitsen puolestasi, että syksy kolahtaa. Minä olen niin kesäihminen. Pukeutuminen on niin vaikeaa. Jos laittaa kevyttoppatakin tulee kaupassa hurja hiki, jos painelet popliinitakilla jäädyt! Kengät!? Inhoan kumisaappaita, vaikka kai ne olisivat ainoat ok...Arvasin, että ns. syysloman ottaminen ei oo ihan järkevää. Vettä sataa koko viikon ja on niin hämärää. Tässä odotellaan, että tulisi ilta, että kehtaa laittaa valot päälle! Kesäkukat mätänee purkeissaan ja piha täyttyy liukkaista puiden lehdistä. Ei innosta pihahommat tippaakaan! Tahtoo kerrostaloon asumaan! :)

Vianna kirjoitti...

Uusi alku on aina myös aika kutkuttava! Koulujen alku tulee jotenkin aina niin äkkiä, mut jotenkin se syksyn tuntu on jo sillon ilmassa. Arki on kesän jälkeen kans ihanaa!

Joskus kyllä saa jumppailla ton pukeutumisen kanssa, mut aika helppoa on lisäillä tai vähentää kerroksia sinne takin alle. Kumpparit on mun lempparit! Voisin mennä niillä joka paikkaan, ellei ne näyttäis siltä että niillä on ryynätty muutama vuosi pitkin peltoja, mitä niillä onkin. Kyllä valot voi olla päällä vaikka aamusta asti, jos on pimeetä, mikspä ei. Mää ite tykkään semmosesta hämärässä touhuumisesta, paitsi siivotessa pitää olla kaikki valot päällä.

Asenne ratkaisee! Ihanaa syksyä!! ♥♥