Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

torstai 16. helmikuuta 2017

Kirjavinkki


(Ihan ite otin kuvan :o)

Olin kuullut tästä kirjasta jo parisen vuotta sitten, mutta nyt vasta se kirjastossa käveli "sattumalta" vastaan. Nappasin mukaan, ja luin ja monessakin kohtaa kyyneleet silmissä hymyilin ja nyökyttelin, koska tajusin että tää on just sitä samaa jota minäkin olen nyt pikkuhippusen ymmärtänyt! Ensin ajattelin että voi kunpa olisin lukenut tämän jo aikoja sitten, mutta sitten huomasin, etten aiemmin olisi vielä ollut valmis..

Ja pitäähän siitä pieni lainaus tietysti laittaa:
"Olen oppinut luottamaan äärettömän minäni viisauteen. Tiedän, että minä - samoin kuin kaikki muutkin - olen voimakas, ehdottomasti rakastettu ja rakastava voima. Tämä energia virtaa kauttani, ympäröi minut ja on erottamaton osa minua. Se on itse asiassa se, joka ja mikä minä oikeasti olen. Siihen luottaessani luotan itseeni. Se opastaa minua, suojelee minua ja antaa minulle kaiken, mitä tarvitsen ollakseni onnellinen ja hyvinvoiva. Minun tarvitsee vain olla se suurenmoinen rakkaus, joka minä oikeasti olen, ja antaa elämäni tapahtumien ja olosuhteiden tulla. Tiedän, että loppujen lopuksi kaikki tapahtuu minun kannaltani parhaalla mahdollisella tavalla. En oleta mitään ennalta ja luotan siihen, että kaikki on hyvin. Kun olen oma itseni, ainutlaatuinen suurenmoisuuteni johdattaa minut niihin suuntiin, jotka ovat hyödyllisimpiä minulle ja kaikille toisillekin. Muuta minun ei tarvitse tehdä. Silloin kaikki, mikä oikeasti on minun, tulee elämääni vaivatta mitä taianomaisimilla ja odottamattomimmilla tavoilla. Se todistaa minulle joka päivä todellisen minäni voimasta ja rakkaudesta."

Ei kommentteja: