Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

maanantai 5. syyskuuta 2022

Katsaus





Lainakoira on tehnyt mulle niin hyvää! Nyt kun ei enää helle vaivaa ja tassukin paranee koko ajan, ollaan päästy tekemään jo vähän pitempiä lenkkejä. Yleensä se on Pinja joka haluaa että vielä jatketaan kun minä olisin jo kääntymässä kotiin. Ihanaa kun tulee ulkoiltua enemmän, eipä ole se tylsyyskään niin kovin päässyt vaivaamaan. Perjantaina oli taas Aikataika-ilta, eli koko kylän väki ja yritykset liikkeellä erilaisten tempausten merkeissä. Olin kauden viimeistä päivää kahvilahommissa, sain olla hodarikojussa myyjänä ja oli oikeesti kivaa! Viiden asteen lämpötila ja sadekuurotkaan ei yhtään menoa haitanneet, väki oli sankoin joukoin liikkeellä. Ois ollu mukava päästä vähän itekin kiertelemään kylällä, olisin halunnut osallistua myöhäisillan valokulkueeseen ja nähdä miten paperilyhdyt laskettiin vesille. Ilotulitus oli tällä kertaa korvattu tulinäytöksellä, aivan loistavaa!

Sain yhtenä yönä idean ottaan yhteyttä erääseen liikkeeseen, jossa myydään kiviä ja koruja ja kaikkee ihanaa. Laitoin sinne viestin, ja ehkäpä ottavat mun hipsunhapsukorviksia myyntiin, neuvottelut on vielä vähän kesken mutta hyvältä vaikuttaa tähän mennessä. Tällä viikolla mulla on pari joogatapahtumaa Iisalmen Sokos hotellissa, johtuen siitä että hotellin uusi johtaja oli kesällä mun grounding yinissä, ja kysyi josko tulisin pitämään jotakin joogaa hotellille nyt kun Iisalmessa on tapahtumaviikonloppu. Näin ne asiat kuulkaa etenee! Maasta se sienikin ponnistaa, kuten Fröbelin Palikat laulaa. Eli vietän lomaa nyt vielä torstai-iltaan asti, sitten pari joogatyötä, vapaa viikonloppu, ja ens viikolla alkaa ensimmäiset kansalaisopistojen ryhmät, hurjaa! Tämän hetken tilanne on että 9/10 viikkoryhmää käynnistyy, ja veikkaanpa että siihen viimeiseenkin tulee riittävästi ilmoittautumisia. Ja päälle vielä joka toinen viikko mun itejärkkäämä lempeä etäjooga, siinäkin on melkein 20 osallistujaa!

(linkistä lisää tietoa Iisalmen joogista: to slowjooga, pe rentoutusretki)

Ei kommentteja: