Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

tiistai 1. kesäkuuta 2021

Näin tämä toimii!





Kaupungissa ollessa ajattelin käydä keskustan kivassa käsityöläisliikkeessä tarjoomassa mun lasihelmihapsukorviksia myyntiin. Kävelin ovesta sisään ja katoin että oho, onpa aika valikoima kaikenlaisia korviksia siellä jo olemassa. Kerroin myyjälle mun aikomuksista, ja hän pahoitteli että ei voi enää enempää korvakoruja valikoimaan ottaa. Kysyi kuitenkin että minkälaisia mun tekemät on, ja näytin koska mulla oli pieni erä valmiita koruja mukana. Hänpä pyörsikin puheensa, sanoi että on kivoja, kesäisiä, ja ihan erilaisia kuin mitkään muut heillä olevista. Eli ei kun sopimusta tekemään, ja sinne jäi 10 paria odottelemaan ostajia. Huippua!

Tänään oli paikallisen taidekahvilan avajaiset. Oltiin sovittu ystävän kanssa treffit sinne (ja samalla vein kasan hörsykorviksia sinnekin myyntiin). Seisoskelin ihastelemassa Soma Kertun maalauksia ja rumpuja, ja kuulin puolella korvalla kuinka vieressä Soma jutteli parin muun näyttelyvieraan kanssa. Toinen heistä sanoi Somalle että tuu meiän saareen kunhan vuokramökit vapautuu, keksitään joku tapahtuma. Siitäpä lähti ideat laukalle, rumpukurssia suunnittelivat, ja kun vieressä olin niin tokaisin että mää kyllä tulisin sellaselle kurssille. Nainen katto mua ja kysyi: -Ootko sääki hörhö? -Tosihörhö! -Ootko sää joogaopettaja, sää näytät ihan joogaopettajalta, tuu sää pitämään sinne joogaa! Joten kuulkaa pistettiin pyörät pyörimään, synkronoitiin kalenterit ja vasta lopuksi kysyttiin nimet. Ties vaikka tulossa olis rummunrakennus-, luonnonyrtti- ja joogaviikonloppu jossain saaressa Saimaalla!

(Korviksia siis löytyy Kuopiosta 37LunkiShopista sekä Lapinlahdelta Luovasta Puusta, ja tietty tilaamalla suoraan multa omilla toiveväreillä just niin hörsyiset kuin haluat. Pride-malli on juuri parhaillaan kehittelyssä.)

Ei kommentteja: