Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

torstai 11. maaliskuuta 2021

Oi nostalgiaa





Monen yrityksen jälkeen ulkoinen kovalevy hurahti käyntiin, huh! Olen kahlannut läpi vanhoja valokuvia maalla-asumisen ajalta. Niissä näkyy niin paljon pieniä ja vähän isompia lapsia, eläimiä, kissoja, koiria, hevosia, lampaita, kanoja, elämää! On synttäreitä, juhlia, yksi uuden ihmisen syntyminen, sukulaisia kylässä, hulinaa, tavallista elämää ja yhdessä tekemistä. Aivan kuin eri elämä. Eihän kukaan voi palata ajassa taaksepäin, vaan onneksi on kaikki muistot ja kuvat niitä tukemassa. Ja kyllähän minä tiedän että noihin aikoihin sisältyy myös paljon väsymystä, turhautumista, kinaa, huolta, ja silti oon vaan niin kiitollinen ihan kaikesta! Onneksi olen tallentanut kuviin paljon ihania kesäpäiviä, peltotöitä, metrisiä hankia, retkiä, syksyn sumuja, perhe-elämää, kevään tuoksuja, lasten kasvua, monta tarinaa, iloa ja onnenhippusia

2 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Valokuvat on ihania! Vaikka yleensä mieluusti hävitän kaikenlaista turhana pitämääni kamaa, ja valokuviakin olen kovasti karsinut, niin missään nimessä en niitä haluais kokonaan hävittää, kuten jotkut minimalistit tekee. Mä en ainakaan muistais asioita samalla tavalla ilman kuvia kuin niiden kanssa!! Kuvia katsellessa kaikki muistot palaa mieleen, ilman kuvia ne varmaan vaan haalistuis ja lopulta unohtuis.

Vianna kirjoitti...

Valokuvat on menneisyyden haamuja, näin mulle joku joskus sanoi. No, satunpa tykkäämään haamuista ;o) Joskus kuvaa katsoessa jopa muistaa mitä on ajatellut tai tuntenut sillä hetkellä kun on ottanut kyseisen kuvan. Vaikka varmaan vois huoletta poistaa suuren osan kuvista tilaa viemästä niin en kyllä helpolla luopuis omistani, varsinkin kaikki missä on kuvattuna merkityksellisiä ihmisiä on tärkeitä. Löytyi sellasiakin missä oli nyt jo edesmennyt mummi lasten kanssa. Aarteita ♥