Matkailua, joogaa, mansikoita, enkeleitä, luomua. Hetkiä, ajatuksia ja elämää.

perjantai 9. marraskuuta 2012

Taas aurinko nousee

Tähän väliin Ressua sieltä jostain kaukaa nuoruudesta:

Taas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaa, olit unessa luonain, sait mut rakastumaan (niin on muuten tainnut käydäkin joskus!). Saan siipiini tuulen, nojaan taas lujaan muuriin, saan vettä mun juuriin, olen janoinen puu. Olet kosteaa multaa, olet valkoista kultaa, olet taivaani maassa, minut ehjäksi teet. Ja jos aavoilla tuulee, olet purje mun laivaan, olet enkeli taivaan, sua saan rakastaa.... (Ihan tuli ulkomuistitsta koko litania, piti kuitenkin tarkistaa muistinko oikein.)





Tätä nykyä harvinaiseksi käynyt valoilmiö päätti näyttäytyä tänään. Ajelin aamusella koululta kotiinpäin ja harmittelin kun kamera ei ollut lähtenyt mukaan. Kotona juoksin sisälle, nappasin äkkiä kameran ja syöksyin pihalle räpsimään kuvia. Parin minuutin päästä kurkkasin miltä kuvat näyttää, ja kas, valkotasapainohan oli taas säädetty sisätiloihin, joten aika siniseltä näytti.. hyvä minä! Napsin sitten kuitenkin muutaman ihan oikeenkinvärisen kuvan. Aika tylsäksi alkaa käydä nuo samat maisemat, mitähän siihen keksisi..?

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Mun mielestä tuo taivas on hieno. Ihan on kuin pyöröpolalla otettu.